Sider

tirsdag 15. februar 2011

Hyggelig tilbakemelding fra Samojed-eier!

For noen dager siden fikk jeg en svært hyggelig mail angående hundeskoene vi selger i butikken, men de var ikke brukt ute i snøen, men inne i stua! Jeg fikk nesten tårer i øynene av å lese mailen. Her er hva kunden fortalte:

Hei

Jeg fikk sokkene i dag til den ene hunden vår. Og jeg kunne ikke annet en nå sette meg foran pc`en og maile dere. For større forandring og livskvalitet har jeg ikke sett hos henne på mange år! :)
Hun er en samojed tispe på 11 år som har en del forkalkninger i kroppen sin, og å kunne reise seg på parketten vår, bevege seg på parketten og gå i trappene som også er i parkett - er ikke noe som er så lett for henne. Og hun har faktisk sluttet å gå i trappene våres for lenge siden.. Synd egentlig, for hun liker så godt å sove nede på rommet sammen med våres datter.

Men så får vi hjem sokkene ( bestilte de blå, siden hun er en liten samojed ( 50 cm ) med middels benstamme ), og hun går en gang over stuegulvet. Deretter logrer hun helt villt og kommer i full trav mot oss igjen,- tvers over stuegulvet! Så tar min datter å vil seom hun vil gå i trappene. Jeg blir med og vil se hvordan hun reagerer på trappen. Under over alle under,- hun nøler ikke med å gå ned trappen idet vi går først ned! Hun løper helt villt der nede i gangen og MÅ inn på rommet til min datter. Idet vi skal åpne døren, skraper hun på døren for å  åpne den fortere. Der løper hun rett bort for å sjekke om begge marsvinene enda bor der :) Hun vil ikke ut fra rommet.

Jeg vil si at livskvaliteten er øket med minst 50% hos henne! :)
Så tusen takk for at dere selger disse flotte sokkene, og jeg skal anbefale dem til våre valpekjøpere om der er noen som trenger sokker til trekketurene sine eller ved andre anledninger :)


3 kommentarer:

  1. For en herlig historie! :)
    Mona H.

    SvarSlett
  2. Får tårer i øynene selv....
    SÅ fantastisk for denne hunden :)

    SvarSlett
  3. Åhh for en utrolig fin liten historie!! Kjempeglad på denne hundens vegne.. Og eierne :) Supert!!

    SvarSlett