Sider

fredag 8. april 2011

Praktikant hos Alpha Dog + hjelp med hundenavn

Vi har fått en hyggelig praktikant hos Alpha Dog som hjelper oss med alt mulig. Hun heter Julie og har en flott Samojed som heter Lexie. Her er bloggen hennes der du kan lese om hundene i hennes liv ;)

Hun har gående en fotokonkurranse nå der du kan vinne produkter fra Alpha Dog! Gå inn her for mer info: http://hundeneimittliv.blogg.no/1301961701_n_er_det_min_tur_til_.html

Konkurransen varer til 30.april!

Vi derimot trenger hjelp til jentenavn til den nye hunden vår. Hva skal vår lille langhårs chihuahuatispe hete? Vi har lyst på noe kort og catchy. Gjerne som begynner på E, L eller C. Våre andre hunder heter Balder og Alissa.

3 kommentarer:

  1. For en nydelig liten valp! ;)
    Det er ganske vanskelig å finne på jente navn til hunder... Men jeg har noen forslag, her er de:

    Cassie, er ikke sikker på hvordan det skrives, men det uttales sånn: Sæssi (det er ihvertfall ikke sånn det skrives)

    Ellie, Emmi

    Finner ikke på flere på de bokstavene, men håper du liker noen av forslagene!! ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Nå har vi enda ikke funnet på noe navn, men vi vurderer Emma eller Tutti sterkt. Takk for forslag :)

    SvarSlett
  3. Hei Ina, hva med:
    - Ella
    - Stella
    - Bella
    - Cleo
    - Carmen
    - Lissi/Lissy/Lizzy
    - Lea/Leah/Linea/Lineah

    Dette er navn tatt fra min valpenavnliste med de "ønskede" bokstavene, da jeg venter en sheltie og en klein valp i løpet av året har jeg jobben en stund for å finne navn!

    SvarSlett