Sider

tirsdag 1. mars 2011

Åpningsdag i butikken!

I dag var første offisielle åpningsdag i butikken i Bidenkapsgate i Oslo. Det meste er klart, selv om ikke alle varene er priset ennå, og vi venter fortsatt på betalingsterminalen (er nok i hus om et par dager).



Det kom flere hyggelige kunder som kjøpte litt godbiter, klær, potesokker, katteseng, duftlys og leker. Jeg setter ekstra pris på de firbente i butikken og de får forsyne seg av en stor skål med økologiske godbiter og klatre på et lite fjell av hundesenger. 

Dagens favoritt (og Alissas store favoritt av lekene våre) er lekedyrene uten fyll (stuffing) - de som ligner litt på roadkill ;) Alissa har snappet flere dyr og de er nå så nedsiklet at vi ikke kan selge de - til Alissas store glede.


Det blir spennende å se om det kommer like mange kunder innom i morgen. Det håper vi! Og vi håper at alle som kommer tar med hunden sin, for det er ekstra hyggelig. 

PS! Vi har også lagt ut mange tilbud i nettbutikken som gjelder kun i åpningsuken, både i butikk og på nett. Flere nye dukker opp hver dag så følg med!

8 kommentarer:

  1. Ønsker lykke til med dyrebutikken, vi bor for langt vekke ellers hadde vi tatt turen:)

    SvarSlett
  2. Hei

    Koselig med en ny følger hos meg - alltid like trivelig det.
    Legger meg som følger hos deg også, ser jo det er en dyrebutikk, å det passer jo meg ypperlig, ettersom jeg har hund og katt selv - faktisk 7 hunder ;o) men nå er det 6 bulldog valper da i denne gjengen min.
    Ha en fin dag, og lykke til med butikken.

    SvarSlett
  3. Hei Kari!

    Jeg syns valpene dine var helt nydelige!

    Kos deg masse med dem :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg sånn til å ta turen til butikken deres!! Vi kommer hjem til Oslo rundt påsketider, og skal garantert ta med Theo og handle litt! :D Vi er så fornøyd med alt vi har bestilt fra dere, fantastisk kvalitet! :)
    Men en ting jeg lurer på, den øyerense pakken, har dere prøvd den? :) Skulle gjerne hørt litt erfaringer :)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig å høre :)

    Vi bruker den selv på vår pom og chihuahua. De syns det smaker veldig godt med det pulveret man drysser over maten og det har god effekt på helsa generelt. Før brukte vi settet mye, men nå har de nesten ikke noe rennende fra øynene så vi bruker padsene en sjelden gang. Jeg tror virkelig det hjalp å få styrket immunforsvaret deres slik at det behandles innenfra og ikke bare overflatisk under øynene.

    Har hørt mange andre som er fornøyde med de også. Og det beste er at det er helt naturlig og ikke farlig for hunden :)

    SvarSlett
  6. Herlig! Da skal jeg teste ut den! :D

    SvarSlett
  7. Takk, det er en livlig gjeng med valper begynner å bli - tenke seg til - 6 små bulldoger - vi koser oss skal jeg love deg :o)))

    SvarSlett