Sider

mandag 3. januar 2011

Vinn lekre halsbånd!

Vi trenger hjelp til å plukke ut de fineste halsbåndene fra denne spennende kolleksjonen som så skal legges ut for salg i nettbutikken til Alpha Dog! Men det er så mange flotte halsbånd å velge mellom at vi ikke klarer å bestemme oss. Derfor trenger vi din hjelp til å plukke ut kremen av kremen! Som takk for utvelgelseshjelpen trekker vi en heldig vinner som får sitt favoritt-halsbånd tilsendt i posten!

Halsbåndene er håndlaget i en familiebedrift i USA av sterke, men lette materialer. De er friske, fargerike, solide og hardføre. Halsbåndene kommer i en rekke utførelser og du kan velge mellom spenne eller martingale-variant. Du kan også velge mellom solid sort plastikkspenne, eller en lett og delikat aluminiumsspenne som kommer i blank eller matt utførelse (svært solid spenne). Alle materialene er håndplukket og nøye kvalitetssikret for å tåle selv en svært aktiv hund.

Det du trenger å gjøre for å bli med i konkurransen er som følger:
1. Skriv en kommentar under med hvilke 3 halsbånd du syns var finest. Ranger gjerne valgene dine!
2. Del konkurransen med en venn eller på din blogg eller facebookside. Vi trenger mange synspunkter før vi kan avslutte konkurransen :)
3. Husk å skrive mail-adressen din så vi kan få tak i deg hvis du skulle være så heldig å vinne.

Lykke til!







Aubrey
Jasmine
Jessie

Marco
Oliver

Tiffany

Ringo

Axel

Jimmi

Leppard

Sharon

Toca
Lucas
Sebastian

Rainbow Reef

Ozzy
Woodstock

Chloe


Owl

Prince





39 kommentarer:

  1. Chloe uten tvil..Det ville passet min lille chihuahua prinsesse perfekt:)

    SvarSlett
  2. Zoe Og Alexis va søte. Har to Dansk Svensk Gårdshund tisper og hadde vært morsomt å vunnet noe til dem :)

    SvarSlett
  3. Det var så mange kule her! men jeg har plukket ut Tiffany, Marco og Bronson.
    Mvh
    Werona
    weronaschwa@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Tøffe halsbånd:
    1. Bailey 2. Bronson 3. Rainbow Reef
    Blank aliminium spenne
    lindisaardal@gmail.com

    SvarSlett
  5. Kjempemange kule halsbånd :))
    De vi likte best er 1. Ozzy
    2. Gus
    3. Axel

    Mvh. Kenzo & Solbjørg <3
    soliweeweeee@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Nr 1 Bronson, 2 Ozzy, 3 Tiffany

    SvarSlett
  7. Bronson, gus og nathan var utrolig lekre! Pene men likevel tøffe. :) Noe som er viktig når man er matmor til en liten chihuahua gutt!

    Hilsen Lise og Felix

    lillevips@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Så utrolig mye kult, rått og fint!!! :) Jeg skjønner godt at dere trenger hjelp med dette.:)

    Jeg synes vel de fineste passet best til tisper, men jeg har en hannhund.:)Men her er hva jeg kom frem til.

    Topp 3:
    1. Sharon(for tispe)/Ozzy(for hannhund)
    2. Owl (den ønsker Milo seg:))
    3. Aubrey

    marit.breland@gmail.com

    SvarSlett
  9. Mange fine, men jeg har likevel 3 favoritter.
    1. Oliver
    2. Tiffany
    3. Ozzy

    Mopsen min Oliver hadde likt alle disse 3 :)))
    Skulle jeg være så heldig å vinne kan du bare legge igjen en melding på mopsebloggen min :)

    SvarSlett
  10. Oi,vanskelig å bare velge 3!

    Jeg liker best:
    *Owl
    *Sharon
    *Bronson

    Har ei lita dachstispe som hadde blitt veldig glad for noe nytt tilbehør;)

    Konkurransen er delt på Facebook.
    kathrine.hana@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Her var det mange flotte halsbånd. Vanskelig å velge bare 3, men nå tror jeg at jeg har blitt enig med meg selv;)
    Her kommer min rangering:

    1.Chloe
    2.Owl
    3.Aubrey

    Deler konkurransen på Facebook:)
    Cathrinearild@hotmail.com

    SvarSlett
  12. hei så mangen fine. liker og når dte e sånn lås på de.
    mine favoritter er:
    1.sharon
    2.shelby
    3.chloe

    eli.e.saetre@lyse.net

    SvarSlett
  13. Nydelige halsbånd alle sammen!! Vanskelig valg, men kom fram til disse tre:

    1. Owl
    2. Jessie
    3. Toby

    kuraikyo@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg likte godt Ozzy hadde passet fint på min Boston Terrier "Bacon" ;))

    SvarSlett
  15. Jeg likte Best ozzy halsbåndet;)) stine.sleveland@lyse.net

    SvarSlett
  16. Utrolig mange flotte bånd. Det kommer jo bare flere og flere flotte bånd i. Jeg hadde problemer med å velge 3. Kan tenke meg hvorfor dere spør andre om hjelp. Men jeg kom til slutt frem til noen friske og flotte bånd.

    1. Aubrey
    2. Owl
    3. Alexis

    Lykke til med å velge blandt de flotte halsbåndene!

    caroline_lervik@hotmail.com

    SvarSlett
  17. her var det mye fint vanskelig å velge bare 3 men kom fram til følgende
    1 ozzy
    2 bailey
    3 bronson
    med hilsen ann cecilie og casper
    ann-cecilie-evensen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Kjempefine halsbånd! Her er mine favoritter:
    1. Woodstock
    2. Ringo
    3. Aubrei

    Mvh Nora og hennes Bichon Havanais, Gina :)

    Nora.tangen@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg likte disse best:
    1. Shelby
    2. Tiffany
    3. Chloe

    Hilsen Hilde og Teddy, teddysverden@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg likte best:
    1.Bronson
    2.Tiffany
    3.Shelby

    Hilsen
    Hege og Milo
    hegeogmilo.blogg.no
    hege_haaland@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei! Utrolig mange flotte halsbånd, og det var veldig vanskelig og velge ut bare tre..

    Men disse syns jeg var freshest:
    1. Leppard
    2. Sophie
    3. Lucy

    Hilsen
    Vanja og Elvis

    ajnav@live.no

    SvarSlett
  22. Utrolig mange fine haldsbånd:)
    Ekstremt vanskelig å velge, har sett på haldsbåndene i over 2 timer nå. Har spurt venner og familie om hvilke de syns er finest. Etter mye diskusjon kom vi frem til 3 som passer min sprudlene glade labrador tisbe Embla best.


    1. Owl, fordi jeg syns det matcher hennes omsorgsfulle side:)

    2. Chloe, fordi hun er ganske sølete av seg så jeg vil få frem hennes elegante og feminine side:)

    3. Sunday, fordi hun er glad som dagen er lang:)

    voff voff hilsen Embla og Nora.

    Lykke til med å velge.

    norasav@hotmail.com

    SvarSlett
  23. 1. Tiffany
    2. Sophie
    3. Toby

    Veldig fine farger!

    Vennlig hilsen
    Lone (lonemarih(at)gmail. com

    SvarSlett
  24. Mange kule..

    1.Sharon 2.Chloe 3.Ozzy

    Vennelig hilsen
    Linn May Lunde (li_lunde@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Marco
    Oliver
    Chloe.
    Men har jo en golden gutt men synes Chloe var fin sammen med Oliver og Marco<3
    Vennlig hilsen Monika og Emil
    nuskebass@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Her var det mange fine, utrolig vanskelig å velge. Men det ble til slutt :
    1. Chloe
    2. Armani
    3. Coco
    Kan se for meg mine 2 storpuddler gutter i en av disse:O) Vennelig hilsen Mona og gutta boyz
    mo-tj@online.no

    SvarSlett
  27. Utroolig mange fine halsbånd!! Disse må dere bare ta inn mange av! :)
    Jeg har prøvd å være litt upartisk, og plukke tre ulike typer jeg tror passer til de fleste hunder :-)

    1. CJ - utrolig fine farger! Nydelig til enhver hund!
    2. Lucas - tøff og fin samtidig!
    3. Aubrey - søøøøt!!!

    kaja.rbk@gmail.com
    www.lilletheo.blogg.no

    Ellers, tusen takk for den nydelige jakka vi fikk i posten til jul! Theo elsker den, og får mye oppmerksomhet der han kommer i sin "canada goose" som folk kaller det, hehe ;)

    SvarSlett
  28. vigdis, Duracell og Fiasko10. januar 2011 kl. 05:40

    MYYYE FINT!!
    1-Penny
    2-bailey
    3-tiffany

    vigfis@hotmail.com

    SvarSlett
  29. 1. Oliver
    2. Marco
    3. CJ
    Rene klare/friske farger på ensfarget(?) bakgrunn.

    Mona H
    mixmona(AT)gmail.com

    SvarSlett
  30. Nr. 1 Woodstock
    Nr. 2 Chloe
    Nr. 3 Jimmi

    SvarSlett
  31. 1 Tiffany
    2 Army
    3 Toby

    Veldig fine halsbånd, alle sammen egentlig! : )

    Kristin
    kiszH_sh@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Fine halsbånd :) var vanskelig å plukke ut dei tre fineste men har satt opp desse tre etter laaang vurdeing.. men skulle ønske der var noen som var litt ekstra brede,vår Kelpie er så fin med brede halsbånd..
    Nr. 1 Woodstock
    nr 2. Ozzy
    nr 3. Rainbow Reef

    mvh Liv Jorun Andersen
    livjorunandersen@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Jeg likte disse best:
    1. Chloe
    2. Aubrey
    3. Jasmine

    Utrolig fine halsbånd!
    Mvh Malin (malinfredrikke@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. 1. Tiffany
    2. Caribbean
    3. Axel

    (Tonje-Angelo@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. La inn en kommentar for lenge siden, men den har ikke kommet opp! Jaja, prøver igjen.

    1. Jimmi - for hun er fars lille flamme, og fordi far er pyrotekniker...
    2. Toby - fint med litt "laid- back" halsbånd også.
    3. Owl - fordi ugler er kule og denne har fine farger også.

    SvarSlett
  36. Det var mange fine!

    1. Chloe
    2. Tiffany
    3. Beachconben(den nest nederste/litt
    utydligebokostaver)

    www.kitobirko.blogg.no
    Lise_birko@hotmail.com

    SvarSlett
  37. mange fine!

    1. Chole
    2. Tiffany
    3. beachconben(den nest nederste/litt uttydlig skrift)

    www.kitobirko.blogg.no
    Lise_birko@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Flotte halsbånd. De jeg liker best er:

    1. Owl
    2. Tiffany
    3. Chloe

    trudemarlene@hotmail.com

    www.goldieluca.wordpress.com

    SvarSlett